Stel uw vraag

Stel uw vraag

Een van de belangrijke taken van een hostingpartij is, naast ervoor zorgen dat de systemen stabiel draaien, het leveren van goede support aan klanten. Vragen die klanten hebben moeten ze eenvoudig kunnen stellen en klanten moeten het gevoel hebben dat er geluisterd wordt.

Daarom is goede support van essentieel belang. Als een klant een vraag heeft, moet hij weten dat er ook iets mee gedaan wordt. Niet dat hij een e-mail stuurt en maar moet afwachten of er keer een antwoord komt. Of dat vragen heel generiek behandeld worden.

Uit ervaring hebben wij gemerkt dat persoonlijke aandacht voor vragen altijd het beste werkt. Geen automatische antwoorden of lange telefoonmenu’s. Gewoon snel en vooral persoonlijk contact. Daar heeft de klant het meest behoefte aan. Gevoel dat er echt geluisterd wordt en dat er naar een oplossing gezocht wordt.

Door de jaren heen hebben we heel wat vragen voorbij horen komen. Sommige vragen kwamen vaker voorbij. De afgelopen tijd vooral heel veel vragen over e-mail op een Hosted Exchange server en hoe die op mobieltjes ingesteld kunnen worden. Was dat voorheen best wat werk, nu zijn de apparaten zo ingericht dat ze alle instellingen zelf kunnen opzoeken.

Veel vragen die regelmatig voorkomen, hebben wij verzameld en alvast voor u beantwoord. Deze staan in onze kennisbank op de website. Daar vindt u uitgebreide antwoorden, vaak met schermafbeeldingen, zodat het nog duidelijker wordt. De vragen gaan onder andere over het instellen van e-mail, maar ook over spam, veiligheidscertificaten en domeinnamen.

Support is ontzettend belangrijk en dat willen we zo goed mogelijk bieden. Dat is een van de redenen dat we de veel gestelde vragen verzameld hebben. Dat blijven wij dan ook doen, zodat wij onze klanten zo snel en zo goed mogelijk kunnen helpen. Uw vragen zijn altijd welkom.